ویژگی رنگ نارنجی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر به دنبال قدرت و شفابخشی بالایی هستید تا بتوانید بر خیلی از مشکلات خود غلبه کنید رنگ نارنجی می تواند یکی از بهترین پیشنهادات باشد. 

از خواص رنگ نارنجی غافل نباشید و رنگ درمانی با رنگ نارنجی را بسیار مورد استفاده قرار دهید تا از تاثیرات این رنگ کاملا آگاه شوید. 

این رنگ از طیف رنگی قرمز و زرد برخوردار است و احساسات شدید را به فرد منتقل میکند. این رنگ به معنای نیروی جاودانگی و شکیبایی است. 

از جمله خصوصیاتی که طرفداران رنگ نارنجی دارند این است که این گونه افراد بی ریا و متفکر هستند. این رنگ بسیار موثر در زمینه تغییر دادن در بیشتر امور می باشد و اعتماد به نفس را در میان افراد بالا می برد. 

در علم سنگ درمانی از سنگ های طبیعی و معدنی استفاده میکنند که باعث می شود بسیاری از مشکلات جسمی و روحی افراد درمان شود و همین موضوع سبب می شود تا افراد زیادی خواهان استفاده از سنگ های معدنی اصل باشند. 

حال اگر این سنگ های معدنی از رنگ بندی متنوعی برخوردار باشند که خواص آنها دوبرابر میشود و از جمله سنگ هایی که در رنگ نارنجی وجود دارد می توان به سنگ الماسِ، یاقوت، توپاز، فلوریت، اوپال، عقیق، کهربا، سیترین و غیره می باشد که باعث می شود که سنگ های دیگری نیز وجود دارند و شرح کامل آنها در سایت جواهر وجود دارد. 

در این سایت به همراه مشاورین سنگ درمانی می توانید اطلاعات مفیدی راجع به سنگ ها دریافت کنید که تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت کالا ارائه می شوند. 

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: